۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84834120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای اسلامی زنجان: امروز شهروندان متوجه انجام کارهای بزرگ در شهر هستند

زنجان – ایرنا – رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اقدامات و فعالیت های عمرانی شهرداری در بخشهای مختلف به ویژه آسفالت ریزی معابر، گفت: امروز شهروندان متوجه انجام کارهای بزرگ در شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور مرادلو روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان افزود: معابری در شهر داشتیم که به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال رنگ آسفالت به خود ندیده بودند ولی امسال با یک حماسه و اراده، خواسته به حق شهروندان در آسفالت ریزی خیابانها و معابر که آبروی شهر محسوب می شود، در حال اجرا است.

وی به راه اندازی قرارگاه های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و محرومیت زدایی در شهرداری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری از چند روز گذشته، اقدامات قابل توجهی در جهت محرومیت زدایی در برخی مناطق همچون «کوی وحدت»، «بی سیم» و «نایب آقا» شهر شروع کرده است. 

مرادلو با بیان اینکه اعضای شورا پیگیر تحقق برنامه ها و مطالبات مردم است، اظهار داشت: در مقطع فعلی، عزم، همدلی و حدت باعث پیشرفت در کارها شده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارهای پروژه سبزه میدان، خوب پیش می رود، گفت: عزم و همت شورا و شهردای بر این موضوع متمرکز است تا خیابان هایب اطراف پروژه سبزه میدان تعین تکلیف شوند.

وی به اجرای کف سازی بازار بالا اشاره کرد و افزود: پس از اتمام عملیات بازار بالا، این طرح در بازار پایین نیز اجرایی خواهد شد.

مرادلو همچنین از سنگفرش میادین اصلی شهر نیز خبر داد و گفت: در این راستا میدان های انقلاب و ۱۵ خرداد پیور خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به آماده سازی شهر در آستانه ماه محرم اشاره کرد و افزود: شورا و شهرداری خود را مکلف می داند تا فضای شهری را برای محرم آماده کند تا محرمی در شأن حضرت سیدالشهدا(ع) داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha