۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85635740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عملیات عمرانی ساخت محور شهیدان کریمی در زنجان شتاب می‌گیرد

زنجان -ایرنا- رئیس شورای اسلامی زنجان با بیان اینکه عملیات عمرانی ساخت محور شهیدان کریمی در این شهر شتاب می‌گیرد، گفت: طبق وعده داده‌ شده، سرعت‌ کار در جبهه‌های مختلف آن بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور مرادلو روز سه‌شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، افزود:رمپ جهتی این مسیر تا بهمن امسال به بهره‌برداری خواهد رسید که بحث زیرسازی و عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و مسائل شهری، اضافه کرد: بیش از سه سال گذشته هدف شورا و شهرداری، رفع دغدغه شهروندان بوده است.

این عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه نمی توان همه مشکلات را به یکباره حل کرد، اظهار داشت: معابری در سطح شهر وجود دارد که سالیان سال آسفالت ریزی نشده بود و هم اکنون شاهد آسفالت ریزی آنها هستیم هرچند محدودیت هایی به لحاظ نیروی انسانی و بودجه داریم.

مرادلو با بیان اینکه هم اکنون شورا و شهرداری بر خدمت‌رسانی در حاشیه شهر و مناطق محروم متمرکز شده اند، افزود: به این مناطق بودجه و اعتبار لازم تعلق می‌گیرد و شورای شهر نیز متعهد به انجام خدمات در این مناطق است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به همراهی با شهردار زنجان در بازدید از این مناطق اشاره کرد و گفت: از زمان ساخت کوی پونک ۱۵ سال می گذرد اما از امکانات زیرساختی و فضای سبز محروم است.

وی با بیان اینکه با پیگیری صورت گرفته زمینی در این منطقه برای احداث فضای سبز آماده شده و پیمانکار در حال فعالیت در آن است، گفت: این مکان محلی برای بازی کودکان و فضای سبزی ساکنان کوی رضوان است که سال آینده فعالیت عمرانی در آن نمود بیشتری خواهد داشت.

مرادلو افزود: همچنین تلاش می کنیم در محله "گولجیگ آباد" امکانات زیرساختی مهیا شود که در این راستا زمین مورد نظر تملک شد.

وی با تاکید بر اینکه عدالت در توزیع خدمات شهری در مناطق مختلف شهر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: امسال بیشترین سطح عمرانی و آسفالت ریزی در مناطق کوی فرهنگ و منطقه اسلام آباد صورت گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه طرح ساماندهی کانال زنجانرود طی بازدید صورت گرفته، وضعیت خوبی دارد، گفت: این پروژه دغدغه چندین ساله مدیریت شهری بود که شهرداری انجام آن را برعهده گرفت.

به گفته مرادلو، این طرح تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمران شهری در مناطق مختلف شهر زنجان نمود دارد، گفت: طبق برنامه فرهنگسرایی در پارک غرب شهر زنجان احداث خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص سرویس دانش آموزان، گفت: با کارهای انجام گرفته، مشکلات این بخش کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت داشتن شکایت می توانند با خط ۱۳۳ تماس بگیرند، افزود: هم اکنون ۱۶ شرکت با یک هزار و ۴۲۳ راننده، ۱۵ هزار و ۸۵۱ دانش آموز زنجانی را جابه جا می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha