عملیات مرصاد سیلی محکمی بر چهره کریه دشمنان و منافقان بود

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت عملیات ظفرمند مرصاد، این عملیات را سیلی محکمی از سوی جمهوری اسلامی بر چهره کریه دشمنان و منافقان کوردلی خواند که با گرفتارشدن در کمینگاه الهی، طومارشان در هم پیچیده شد.

 سردار «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، یاد آور شکست توطئه دشمنان و منافقان کوردلی است که به تصور ضعف قدرت نظامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اقدام به انجام عملیات مذبوحانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی ادامه داد: دشمنان و منافقان در نهایت بنا به تفسیر آیه "انک لبالمرصاد...." با سیلی محکم مدافعان کشور و گرفتار شدن در کمینگاه الهی، طومارشان در هم پیچیده شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: این عملیات غرور آفرین و درس‌آموز که با فرماندهی و هدایت شهید سپهبد «علی صیادشیرازی» و شجاعت و ایثار رزمندگان اسلام و نیروهای مردمی اجرا شد، محاسبات دشمنان را به هم ریخت و درسی فراموش نشدنی به آن ها داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد ‌یکی از روزهای تاریخ‌ساز جمهوری اسلامی ایران است، روزی که رویای دشمنان برای ورود به کرمانشاه و تصرف شهرهای کشور یکی پس از دیگری تا تهران را برای همیشه نابود ساخت و پایان خوشی را برای ملت مقاوم ما در دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین مرصاد بار دیگر اتحاد، همدلی و انسجام ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید و پس از آن بود که رژیم بعثی و همپیمانانش شکست مفتضحانه خود را باور کردند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: ملت بزرگ ایران به تاسی از آموزه‌های اسلام و راهبردها و اندیشه ژرف مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح مقتدر اجازه سو استفاده دشمنان را نخواهد داد.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان گفت: به یاری خدا و به برکت خون شهدا محکم‌تر از همیشه، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهد زد.

در عملیات مرصاد حدود ۲۵۰۰ نفر از منافقین به هلاکت رسیدند و حدود هزار تن دیگر مجروح شدند، ۱۶۰ دستگاه تانک و نفربر، ۲۴۰ قبضه خمپاره انداز، ۳۰ قبضه تفنک ۱۰۶ منهدم شدند و بیش از ۱۰ دستگاه تانک و نفربر به غنیمت گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha