امدادرسانی در خراسان جنوبی نیازمند توجه و تقویت است

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: بُعد مسافت بین شهرهای خراسان جنوبی گاهی سبب بروز مشکلاتی در حوزه امدادرسانی می‌شود لذا این حوزه نیاز به توجه خاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناصر ناصری‌ روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر برگزار شد افزود: خراسان جنوبی استانی گسترده و پهناور است لذا درخواست داریم درخصوص تجهیز انبارهای و ذخیره کالاها، توسعه پایگاه‌های امداد و نجات و سایر نیازها توجه ویژه‌ای به این استان شود.

وی اظهار داشت: مدیرعامل جدید هلال احمر استان باید نسبت به تامین اعتبار برای این دستگاه مهم، پیگیری‌های لازم را در دولت مردمی داشته باشد.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر ارائه آموزش‌های به‌روز در مجموعه هلال احمر استان تاکید کرد و گفت: هرچند نیروهای این مجموعه و امدادگران در این حوزه متخصص هستند اما همچنان مهارت‌افزایی باید در دستور کار مدیران جمعیت هلال احمر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه زیرساخت‌ها و عملکرد بهتر در دستگاه‌های اداری و جمعیت هلال احمر استان استفاده شود.

ناصری افزود: خط مقدم هر حادثه‌ای جمعیت هلال احمر است که امدادگران آن مانند سربازان یک ارتش، آماده خدمت برای همنوعان خود هستند.

وی با اشاره به همت مردم در برنامه‌های مختلف اظهار داشت: هر آنچه این نظام دارد از مردم و برای مردم است و اگر امروز در جهان می‌درخشیم و در حوزه‌های مختلف حرفی برای گفتن داریم به دلیل حضور و مشارکت مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردم ما لایق و شایسته بهترین‌ها هستند گفت: عنصر اساسی نظام و جمعیت هلال احمر، مردم هستند، جمعیت هلال احمر نیز باید مردمی بماند و در کنار دولت به مردم خدمت کند.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی دارای ظرفیت نیروی انسانی متخصص و مجرب است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده شود.

در این آیین محمدعلی کاووسی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی معرفی و از محمدرضا رضایی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha