مسیر روستاهای ییلاقی شهرستان مهریز مسدود شد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: هرگونه تردد مردم و مسافران به سمت مناطق روستایی و ییلاقات بخش مرکزی شهرستان از فردا (پنجشنبه) ششم مردادماه تا عصر جمعه هفته جاری ممنوع و تمامی مسیرها مسدود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: علاوه بر مسیرهای اصلی به سمت مناطق ییلاقی، خروجی مهریز به سمت کنج کوه نیز مسدود است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند از شهروندان خواست از ورود به این مناطق به جهت هشدار هواشناسی و  پدیده بارشی پیش‌رو به جد پرهیز کنند.

این مسئول اظهار کرد: حضور مردم در مناطق ییلاقی و میسرهای سیل و روردخانه‌های فصلی شهرستان بسیار خطرناک است و همکاری مردم و مسافران نقش مهمی در پیشگیری از خطرات احتمالی دارد.

دهقان بیان کرد: بخشداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در بخش مرکزی به خصوص در دهستان میانکوه وظایف خود را در کمک به مردم در صورت بروز حوادث انجام می‌دهند و مشکلی نیست.

وی بیان کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران تاکنون در چندین نوبت تشکیل شده و تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز از حوادث احتمالی به دلیل بارندگی‌ها در شهر و مناطق روستایی فراهم شده است.      

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در ۱۴۰ روستای پنج دهستان ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران زندگی می‌کنند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha