خط امام خمینی (ره) به جغرافیای جهانی تعلق دارد

بیرجند - ایرنا - معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: خط امام خمینی (ره) متعلق به جغرافیای جهانی است و امروز آزادیخواهان به دنبال تعمیق در این خط فکری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علیرضا کامجو روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره استانی تربیتی - معرفتی "خط امام" ویژه دانشجویان خراسان جنوبی افزود: موضوع خط فکری امام راحل یکی از عظیم‌ترین و موثرترین موضوعات در سرنوشت بشر است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند" کسانی که مسوول پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب هستند برای اینکه بتوانند به قله‌های آرمانی دست پیدا کنند نیازمند یک نرم‌افزار هستند و آن نرم‌افزار خط امام خمینی (ره) است".

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: ابعاد شخصیتی امام خمینی هنوز ناشناخته است و نسل کنونی ما بیشتر نسبت به شناخت عظمت ایشان نیاز دارند.

وی یادآور شد: اگر امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب است و اسلام بشریت را در دنیا و آخرت سعادتمند می‌کند بدون شناخت خط امام نمی‌توانیم موفق باشیم و این مهم متعلق به جغرافیای ایران نیست بلکه در سراسر عالم هر جا که توانستند حقیقت امام راحل را درک کنند در هر محیطی که قرار گرفته، متحول شده‌اند.

حجت الاسلام کامجو گفت: در عرصه‌های جهانی آن عنصر پیش برنده و کمک کننده که وسوسه‌های وسواسان خناس را علیه جمهوری اسلامی خاموش می‌کند کسی جز امام خمینی نیست.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) کلید رمز سلامت نسل آخرالزمان برای دستیابی به حقیقت عالم است که برای طلوع ولایت عظما بدون اندیشه امام کار به جایی نخواهد رسید و توفان تبلیغات دشمن با اندیشه امام راحل که دنیا مدرسه اراده است، برداشته می‌شود.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: دوره استانی خط امام برای ۶۰ دانشجو از دانشجویان دانشگاه‌های استان بعد از ۲ سال به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سید مصطفی موسوی زاهد اظهار داشت: دوره تشکیلاتی خط امام پنج روز به صورت شبانه‌روزی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی کادرسازی نیروی انسانی در تراز انقلاب را از مهمترین اهداف این دوره بیان کرد و گفت: دانشگاه‌ها طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید به سمتی بروند که نیروهای در تراز انقلاب را تربیت کنند.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از ملاک‌های حضور در سطح کشوری دوره‌های خط امام، حضور موفق در این دوره است افزود: این دوره در حوزه‌های معرفتی، بصیرتی و تشکیلاتی برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha