لزوم اجتناب از توقف در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیل ها 

تهران_ ایرنا_ استاندار تهران گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی امروز پنج شنبه ، شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیل ها به ویژه در شهرستان های دماوند، شمیرانات و پردیس اجتناب کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری تهران؛ محسن منصوری با اشاره به بارندگی شب گذشته و پیش بینی بارندگی برای امروز اظهار داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم ضمن اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی نسبت به ترددهای درون و برون شهری احتیاط لازم را داشته باشند. 

وی تاکید کرد: شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها به ویژه در شهرستان های دماوند، شمیرانات و پردیس اجتناب کنند و رستوران ها و اماکن گردشگری نیز از پذیرش گردشگران خودداری کنند. 

استاندار تهران افزود: هموطنان نسبت به عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان و ساختمان‌های نیمه کاره توجه جدی داشته باشند. 

منصوری گفت: روستاهایی که در مسیر سیلاب قرار دارند نیز نکات پیشگیرانه را جدی بگیرند تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم. 

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در مورد بارندگی اندیشیده شده؛ اما رعایت نکات ایمنی و همراهی مردم نقش موثری در کاهش حوادث دارد؛ بنابراین خواهشمندیم شهروندان نکات را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، بامداد امروز شاهد سیل در برخی مناطق استان تهران از جمله امامزاده داود (ع) و شهرستان های پاکدشت و بومهن بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha