نماینده اسدآباد: دولت سیزدهم زمینه توسعه نقاط محروم را فراهم کرده است

همدان- ایرنا- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی، دولت کار، جهاد و کوشش است و مشغول خدمت در سفرهای استانی هستند گفت: دولت سیزدهم زمینه برای رشد و توسعه نقاط محروم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کیومرث سرمدی» روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور با اشاره به اینکه کنارگذر اسدآباد ۱۳ ماه بلاتکلیف مانده است، افزود: گردنده اسدآباد به عنوان شاه راه ارتباطی غرب کشور محسوب می‌شود و امیدواریم احداث تونل در دستور اقدامات دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: گردنه اسدآباد یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی غرب کشور محسوب می‌شود که احداث تونل برای آن بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه همدان دیار ملاعلی معصومی و سید جمال‌الدین اسدآبادی است، اظهار داشت: بیکاری شکننده، نبود صنایع تولیدی و در خطر بودن کشاورزی سه چالش بزرگ شهرستان اسدآباد است که امیدواریم اقداماتی برای برطرف شدن آن صورت گیرد.

سرمدی تصریح کرد: اسدآباد چهار هزار جوان بیکار دارای تحصیلات تکمیلی دارد و باید با طرح های اشتغالزا این مشکل را برطرف کرد.

سرمدی خاطر نشان کرد: خشکسالی خسارات بسیار گسترده ای به حوزه های مختلف استان وارد کرده است و شهرستان اسدآباد ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و با این تعداد جمعیت، یک بیمارستان بزرگ و مرکز درمانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، با استقبال رسمی آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان وارد فرودگاه همدان شد.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha