وصل دوباره آب شرب شهر آباده طشک و روستاهای داراب فارس

شیراز-ایرنا-تأسیسات آبرسانی شهر آباده طشک مرکز شهرستان بختگان و روستاهای شهرستان داراب که در بارندگی شدید شب گذشته دچار آسیب شده بود،ترمیم و آبرسانی به مردم از سر گرفته شد.

روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس،روز جمعه اعلام کرد :  در پی بارندگی شدید روز پنجشنبه ششم مردادماه در تعدادی از شهرها و روستاهای استان فارس، تأسیسات آبرسانی شهر آباده طشک مرکز شهرستان بختگان دچار آسیب جدی شد و با  بررسی حجم آسیب های ناشی از سیل، علاوه بر واحد اتفاقات آب امور آبفا شهرستان بختگان، گروه فنی و پرسنل تاسیسات آب شرکت آبفا فارس   به این شهرستان اعزام شد.

بنا بر همین گزارش تاسیسات آبرسانی شهر آباده طشک در حداقل زمان مرمت گردید و هم اینک آبرسانی به مردم روال عادی خود را طی می کند.

آبرسانی به روستاهای شهرستان های داراب 
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، در پی بارندگی های شدید روزهای گذشته در شهرها و روستاهای شرق استان فارس، تاسیسات آبرسانی روستاهای این مناطق اعم از ۱۵ روستای شهرستان داراب و چند روستای شهرستان فسا دچار سانحه گردید و از مدار بهره برداری خارج شد.

در بازدید میدانی دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از شهرستان های حادثه دیده، دستور ویژه در خصوص مدیریت بحران و انجام اقدامات موقت جهت تامین آب شرب مردم صادر و در دستور کار امور آبفا شهرستان های مذکور قرار گرفت.

بنابر همین گزارش امور آبفا شهرستان فسا و داراب در فعالیتی جهادی با بهره گیری از کارشناسان حوزه ی آب شرب و پرسنل اتفاقات خود، در زمانی کمتر از ۱۰ ساعت، آب این روستاها را به صورت موقت وارد مدار بهره برداری نمودند.

در همین راستا مدیر عامل شرکت آبفا فارس در جریان این بازدیدها، با بیان برآورد خسارت ۱۰۰ میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستاهای داراب ابراز امیدواری کرد تا با همکاران مسئولین کشوری و استانی به زودی با تامین اعتبار مورد نیاز اقدامات مورد لزوم در خصوص رفع مشکل این روستاها به صورت دائم و مقاوم سازی تاسیسات آبرسانی مناطق سیل زده در این شهرستان ها صورت پذیرد.

آباده طشک شهری در استان فارس و مرکز شهرستان بختگان است که در فاصله ۱۷۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha