۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84837566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده پشتیبان موکب‌‍‌ها در مرز شلمچه آماده بهره‌برداری شد

آبادان - ایرنا - رییس قرارگاه زیرساخت اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند از آماده شدن جاده پشتیبانی برای موکب‌های خدمات رسان به زیران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت‌اله طمیمیان روز جمعه در این باره بیان کرد: جاده‌ای برای دسترسی و پشتیبانی و تردد خودروهای موکب‌ها، در مرز شلمچه در نظر گرفته شده که از چند ماه پیش کار احداث آن به یکی از دستگاه‌ها محول شده بود، اما پس از اینکه آن ارگان در احداث این جاده ناکام ماند، این مسوولیت به سازمان منطقه آزاد اروند محول شد.

وی افزود: با آگاهی از فرصت زمانی موجود تا آغاز فرآیند اربعین حسینی، به این جمع‌بندی رسیدیم که جاده را به شرایطی نزدیک کنیم که تردد را تسهیل بخشیده و از چالش‌های موکب‌ها در این مرز بکاهد.

رییس قرارگاه زیرساخت اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: هم اکنون این جاده پشتیبان به شرایط بهره برداری رسیده و آماده تردد، خدمت‌رسانی و پشتیبانی از موکب‌های اربعین است.

طمیمیان گفت: تنها نیازی که در این میان احساس می‌شود، انجام اقداماتی از سوی اداره آبفای خوزستان است تا بر اساس آن، لوله‌ پساب فاضلاب موکب‌ها را از عرض این مسیر عبور داده تا پسماند، موجب انسداد راه و ایجاد خلل در کار پشتیبانی نشود.

در بازدیدی که اعضای ستاد اربعین منطقه آزاد اروند به همراه اعضای ستاد استانی از تاسیسات و زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه، صورت دادند، آخرین اقدامات در راستای پذیرایی از زایران اربعین حسینی، مورد بررسی قرار گرفت.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتر خرمشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha