مدال طلای کاراته‌کای قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور

قم-ایرنا- رییس هیات کاراته قم گفت: محمود نعمتی کاراته کای قمی در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال با کسب مدال طلا قهرمان ایران شد.

مهدی بیرانوند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ادامه داد: محمود نعمتی کاراته کای خوش آتیه قمی مقام اول کمیته وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم زیر ۲۱ سال پسران در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در این وزن بعد از نماینده قم، ایمان برزعلی از گلستان دوم و مهدی گنج زاده از تهران و طاها بشاورد از استان کرمان نیز به سوم مشترک دست یافتند.

رییس هیات کاراته استان قم بابیان اینکه این رقابت‌ها مبنای انتخابی مسابقات آسیایی ازبکستان است، ابراز داشت: در این مسابقات برترین‌ها انتخاب‌شده و پس از شرکت در مسابقات قهرمان قهرمانان برای اعزام به بازی‌های آسیایی و جهانی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کاراته پسران در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور بیش از هزار ورزشکار از صبح دیروز پنجشنبه در ۱۵ وزن و ۲ بخش مبارزه (کمیته) و کاتا(حرکات نمایشی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha