سیل در آرامستان بهشت کریمان/ معاون شهردار کرمان: سیلاب کنترل شد

کرمان - ایرنا - معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از جاری شدن سیلاب و جمع شدن آب پشت آرامستان بهشت کریمان خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری با حضور به‌موقع سیلاب را در این منطقه کنترل کردند.

محمود ایرانمنش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش نیروهای خدمات شهری و مستقر شدن تجهیزات کافی ازجمله بیل مکانیکی و لودر، پیشروی سیل به قسمت‌های دیگر هم‌اکنون تحت کنترل است. 

وی با اشاره به کنترل بندهای خامی اظهار داشت: پس از هشدارهای هواشناسی تیم های عملیاتی شهرداری در برابر سیلاب به حالت آماده باش قرار گرفتند.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان عنوان کرد: آرامستان بهشت کریمان همواره از سمت ارتفاعات شرق و غرب، مستعد سیلاب بوده و در قسمت شرق، سیل‌بند زده احداث شده و بارش باران از سمت کوه‌های غرب موجب بروز این مشکل شده است.

وی گفت: آب از کوه‌های اطراف به سمت آرامستان بهشت کریمان حرکت کرده و موجب آبگرفتگی در این منطقه شد اما اقدام سریع برای رفع مشکل آب‌گرفتگی در آرامستان بهشت کریمان از آسیب به ارامستان و جاده جلوگیری کرد.

ایرانمنش عنوان کرد: شهرداری با انجام اقدامات پیشگیرانه در مسیرهای احتمالی سیلاب، خندق‌هایی در اطراف آرامستان بهشت کریمان حفر کرده تا آب به این منطقه وارد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha