۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84838151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات بازسازی خط انتقال آب رفسنجان در حال اجرا است/ وصل آب ۶ منطقه تا عصر امروز

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: ۲ خط انتقال آب ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیمتری این شهر بر اثر طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب دچار شکستگی شد که تعمیر آن در دست اقدام است و تا عصر عملیات بازسازی این طرح تکمیل و آب قطع شده ۶ منطقه شهر وصل خواهد شد.

حسین چرخ انداز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته یکی از این خطوط انتقال آب و امروز خط دیگری بر اثر جاری شدن سیلاب در ورودی شهر شکسته شد که عوامل اجرایی در حال تعمیر این خطوط هستند.

وی اظهار داشت: بر اثر شکستگی این دو خط انتقال ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیمتری آب اهالی مناطق ۱۷ شهریور، بنفشه، ابوذر، شهرک جهاد، هزار واحدی، بلوار امام رضا (ع)، بلوار امام علی (ع) قطع شده که تا عصر وصل می شود.

وی با اشاره به اینکه آب مناطق ذکر شده به دلیل این شکستگی دچار قطعی و یا افت فشار آب شده‌اند تصریح کرد: تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات تعمیر و رفع شکستگی لوله های آب به اتمام رسیده و آب آشامیدنی ساکنان مناطق یاد شده به حالت پایدار بازگردد.

چرخ انداز بیان کرد: آب در بقیه مناطق شهری رفسنجان گِل آلود نیست و آب آشامیدنی سالم در لوله ها جریان دارد و مردم دغدغه آب بهداشتی و سالم نداشته باشند.

وی ادامه داد: مناطق فاقد آب در رفسنجان با تانکر آبرسانی می شود.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha