۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84838296
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - ساجد کاظمی نسب با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل روز شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع روز شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که تنها یک نامزد داشت ساجد کاظمی نسب با کسب ۲۷ رای از مجموع ۲۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل گفت: گسترش و عمومی کردن ورزش شنا، تلاش برای ارتقای کمی و کیفی شنا، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

ساجد کاظمی نسب مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او تلاش برای همگانی کردن شنا و آموزش برای قشر کم درآمد جامعه، استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، تیم داری در تمامی رده های سنی، برگزاری دوره های مدیریتی و استخر داری برای مدیران اماکن آبی، برگزاری جشنواره های متعدد شنا برای کودکان در نقاط مختلف استان، معرفی و شناساندن محاسن شنا برای والدین، نظارت مداوم بر کیفیت آموزش شنا و حواشی مربوط به هزینه های دریافتی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات شنا در تمامی شهرستان های استان را جمله دیگر اقدامات این هیات در استان برشمرد.

در این مجمع انتخاباتی سونا مهری نیاری به عنوان نایب رئیس بانوان، نسا آیین جمشید به عنوان خزانه دار، مصطفی الفبایی به عنوان کارشناس خبره، ناصر شایسته اردبیلی و معصومه نیکنام به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل موفق به کسب رای اعضای مجمع شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha