۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 963
کد خبر: 84838944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارندگی ارتباط روستای " امام زاده محمد " بهبهان را قطع کرد
عکس:تزئینی

اهواز - ایرنا - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بر اثر آبگرفتگی، راه روستایی "امام زاده محمد" در شهرستان بهبهان مسدود است.

محمدطلا شجاعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با فروکش آب و تلاش نیروهای راهداری مسیر این روستا بازگشایی خواهد شد، اظهار داشت: نیروها و ماشین آلات و تیمهای عملیاتی این اداره به حالت آماده باش هستند تا در کمترین زمان مسیر این روستا بازگشایی شود.

وی ادامه داد: بارندگی از روز گذشته موجب مسدود شدن چند مسیر روستایی شد که تیمهای عملیاتی حاضر در شهرستانها به سرعت اقدام به بازگشایی کردند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه تردد در تمامی جاده های استان خوزستان به صورت روان برقرار است، خاطر نشان کرد : ۳۰ گشت، ۳۵۰ نفر نیروی انسانی و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای استان مستقر و آماده خدمات رسانی هستند. 

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد که سامانه بارشی مونسون از بعدازظهر امروز شنبه دوباره در استان فعال و احتمالا از مناطق شرق و اندیکا آغاز خواهد شد.

بنا به این هشدار فعالیت پدیده‌ همرفتی و موسمی مونسون بر روی استان خوزستان از ظهر جمعه ۷ مرداد تا اواخر وقت روز یکشنبه ۹ مرداد موجب رگبار و رعد و برق ، تگرگ و وزش باد شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در مناطق شرقی، شمال شرقی و جنوب شرقی و خیزش گرد و غبار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha