سیلاب در راه است،شیرازی‌ها در خانه بمانند

شیراز-ایرنا-بارندگی عصر شنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۱ موجب آبگرفتگی بسیاری از خیابان‌ها و به راه افتادن سیلاب در سطح شهر شیراز شده و در این شرایط ترافیک سنگینی در بسیاری از معابر این کلانشهر وجود دارد و مسئولان هم از مردم خواسته اند در خانه بمانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،بارندگی عصر شنبه هشتم مردادماه در شیراز موجب به راه افتادن سیلاب در بعضی خیابانها و آبگرفتگی معابر شهری شیراز در معابری ازجمله بلوار صنایع و رحمت شده است.

در این شرایط ترافیک سنگینی در بعضی معابر کلانشهر شیراز جریان دارد که مسئولان از شهروندان تقاضا دارند که به خانه ها برگردند تا روند امدادرسانی دستگاه‌های خدمات رسان روان تر شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارش های عصر امروز تاکنون خسارت جانی در شیراز گزارش نشده است.

محمدهادی قانع افزود: در شرایطی که دستگاه های امدادرسان باید به کمک شهروندانی که در سیلاب مانده و یا رفع آبگرفتگی معابر به مناطق حادثه دیده اعزام شوند در بسیاری معابر شیراز ترافیک وجود دارد و همین مساله موجب کندی امدادرسانی شده است.

وی از شهروندان تقاضا کرد که از ترددهای غیرضروری در خیابان های شیراز خودداری کرده و خصوصا در کنار مسیل ها و رودخانه خشک و چنار راهدار تردد نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha