جست و جو برای یافتن ۲ مفقود در سیل ایوانکی گرمسار ادامه دارد

سمنان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: جست و جو برای یافتن دو مرد مفقود در سیل ایوانکی واقع در شهرستان گرمسار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و نیروهای انتظامی، امدادی و بسیج همچنان ادامه دارد.

کمال طاهریان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: تیم‌های امدادی از هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه تا پیدا شدن ۲ مرد مفقود شده در سیل بعدازظهر هفتم مرداد ماه در ایوانکی گرمسار دست از تلاش و جست و جو نخواهند کشید.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی از هفتم مرداد با اعلام مفقوشدن دو نفر به دلیل وقوع سیل در ایوانکی، مشغول جست و جو هستند که تا کنون با وجود تمام تلاش‌ها، هنوز نشانه‌ای از ۲ فرد مفقود شده به دست نیامده است.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی و جهادی از شهرستان‌های مهدیشهر و آرادان به ایوانکی گرمسار برای کمک به نیروهای مستقر اعزام شدند و امید است با افزوده شده نیروهای امدادی جست و جو وارد مرحله‌ای جدید شود و بتوان به نتیجه رسید.

 طاهریان خاطرنشان کرد: دو نفر مفقود شده در سیل روز گذشته در ایوانکی شهرستان گرمسار جزو کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری بودند.
وی افزود: پنج‌نفر در استراحتگاه کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند که با اطلاع از احتمال وقوع سیل سه نفر محل اسکان را ترک کردند و دو کارگر در این محل به دلایل نامشخص ماندند و متاسفانه در  وقوع سیل مفقود شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: یکی از کارگران مفقود شده در سیل روز گذشته ایوانکی اهل کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان و دیگری اهل خراسان شمالی است..
به گزارش ایرنا، هواشناسی استان نسبت به بارش باران و احتمال وقوع سیلاب هشدار داده بود و طبق این هشدارها شرایط آب و هوایی نامساعد تا روز دوشنبه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ایوانکی از شهرهای گرمسار واقع در غرب استان سمنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha