امسال ۸۰ کیلومتر از خط روشنایی سرپل‌ذهاب به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال،  ۸۰ کیلومتر از خط روشنایی سرپل ذهاب شامل ۴۶کیلومتر در نقاط شهری و ۳۴کیلومتر در مناطق روستایی تبدیل به کابل خودنگهدار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد مرادی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نقاط مختلف شهر سرپل ذهاب به همراه فرماندار و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از دغدغه های مردم تبدیل سیم برق به کابل خودنگهدار بود که تلاش می شود امسال این ۸۰ کیلومتر تحقق یابد.

وی اظهار داشت: این کار سبب بهبود شبکه و بهبود روشنایی معابر خواهد شد چون روشنایی معابر شهر سرپل ذهاب که مسیر زوار عتبات عالیات است از مطالبه های این شهرستان بود و تلاش ما این است که شهرستان را تا قبل از اربعین به یک سطح قابل قبول در روشنایی برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه گفت: از مردم سرپل‌ذهاب که در کاهش سطح پیک مصرف برق همکاری خوبی داشتند قدردانی می کنم و امید است این همکاری تا پایان فصل گرما ادامه داشته باشد.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: در حوزه روشنایی شهرستان دستورات لازم برای تعویض سیم برق به کابل خودنگهدار و رفع مشکلات روشنایی صادر شد.

«صدراله بابلی» افزود: در گذشته توجهی به روشنایی مسیر راه کربلا نشده از این رو  مقرر شد مسیر خروجی شهر به سمت قره بلاغ روشنایی ایجاد شود و ۲ روستای سرقلعه و سرکمانه که فاقد برق هستند تا پایان سال صاحب برق شوند.

وی اظهار داشت: همچنین قرار شد که اعتبار مناسبی برای تکمیل پروژه دفع فاضلاب شهرک های الحاقی تخصیص یابد و  مشکلات آب آشامیدنی مناطق روستایی شهرستان با تلاش و تسریع در اجرای پروژه ها برطرف شود.

بابلی گفت:معارضین اجتماعی هم با کمک مسوولان و بزرگان شهرستان کمک می شود که بر طرف شوند.

هم اکنون در شهرستان سرپل ذهاب ۳۲ هزار مشترک اداره برق هستند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha