۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84839981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در میناب کشف شد

۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 84839981
۴۵۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در میناب کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب، تلاش قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال یک محموله ۴۵۵ کیلوگرمی تریاک و حشیش ناکام ماند.

به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا، سردار"غلامرضا جعفری" افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر در پوشش خودروهای حامل سوخت توسط یک باند قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با همکاری یگان امداد شهرستان و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تشکیل تیمی به محل مورد نظر در محور هشتبندی به میناب اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که در یک عملیات ضربتی خودروها متوقف و دربازرسی از آنها ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و ۳۴۵ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه در پوشش سوخت در خودرو جاساز شده بود به همراه ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام شدند و لازم است عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان نیز در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا در سطح خرد و کلان مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اخبار مرتبط