پیکر یکی از مفقودان سیل ایوانکی گرمسار در هشت کیلومتری محل اقامتش پیدا شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پیکر یکی از مفقودان سیل در ایوانکی گرمسار با تلاش نیروهای امدادی و انتظامی در هشت کیلومتری محل اقامتش پیدا شد.

کمال طاهریان عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: میانگین سن ۲ فرد مفقود شده در سیل روز هفتم مرداد ماه در ایوانکی گرمسار بین ۲۷ تا ۳۵ سال است و تلاش‌ها برای یافتن پیکر فرد دیگر همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: پیکر یکی از ۲ مفقود پیدا شده در سیل اخیر شهرستان گرمسار ، متعلق به یکی از اهالی استان سمنان( ساکن کالپوش) است.
طاهریان اضافه کرد: پیکر بی‌جان کارگر کالپوشی در فاصله هشت کیلومتری محل حادثه شناسایی و تحویل مراجع ذی صلاح شد.‌
وی ادامه داد که تلاش برای یافتن مفقودان سیل در ایوانکی با حضور میدانی سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دستور وی مبنی بر استقرار محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در منطقه چاهک و قره چاق از توابع ایوانکی در شهرستان گرمسار از بامداد شنبه وارد گام جدید شد.
طاهریان اظهار داشت: اقدام عملیاتی میدانی به فرماندهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و بهره گیری از توان لجستیکی و انسانی نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران در قالب  تیم موتورسوار و همچنین کارشناسان و متخصصان اداره کل منابع طبیعی ، نیروی انتظامی و همچنین توان افزایی امدادگران هلال احمر با اعزام یک تیم جست‌وجوی کوهستان از شهرستان مهدیشهر و ۲ تیم از آرادان و همچنین همکاری نیروهای محلی به انجام رسید. 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: عملیات جست‌وجوی تنها مفقود باقی مانده سیل گرمسار همچنان با شدت و حضور تمامی نیروهای مستقر در منطقه ادامه دارد.‌
وی افزود: پنج‌نفر در استراحتگاه کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند که با اطلاع از احتمال وقوع سیل سه نفر محل اسکان را ترک کردند و دو کارگر در این محل ماندند و متاسفانه در  وقوع سیل مفقود شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: یکی از کارگران مفقود در سیل روز گذشته ایوانکی اهل کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان و دیگری اهل خراسان شمالی است.
به گزارش ایرنا، هواشناسی استان نسبت به بارش باران و احتمال وقوع سیلاب هشدار داده بود و طبق این هشدارها شرایط آب و هوایی نامساعد تا روز دوشنبه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ایوانکی از شهرهای گرمسار واقع در غرب استان سمنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha