برای نمایشگاه عطر سیب در سال آینده باید برنامه ریزی دقیق تری انجام شود

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همکاری شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب گفت: با توجه به استقبال از این نمایشگاه، باید به منظور ارائه خدمات بهتر برای محرم سال آینده برنامه ریزی دقیق تری انجام شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شورای شهر، علیرضا نادعلی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه عطر سیب ضمن بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه از اقشار و صنف های مختلف در راستای ارائه خدمت به خادمین سید الشهدا(ع) حضور داشتند و نکته حائز اهمیت این است که با توجه به گذشت بیش از ۲  سال از وجود بیماری کرونا در کشور امسال در پایتخت این نمایشگاه به بهترین شکل برگزار شد.

وی افزود: تا آخرین روز نمایشگاه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه عطر سیب توسط شهروندان تهرانی انجام شد و بسیاری از مردم از این نمایشگاه بازدید کردند.

نادعلی عنوان کرد: همکاری بسیار خوبی میان شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب انجام شد و این نمایشگاه به بهترین شکل مدیریت شد؛ از سوی دیگر با توجه به استقبال گسترده از این نمایشگاه،  باید درمدیریت شهری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر در نمایشگاه عطر سیب در  محرم سال آینده برنامه ریزی دقیق تری صورت بگیرد تا بتوانیم به هیئات بیشتری خدمات رسانی کنیم.

رئیس کمیته دینی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: از سوی دیگر ارائه گزارش سازمان فرهنگی شهرداری تهران در صحن شورا می تواند برای برطرف کردن نیاز ها به منظور برگزاری هرچه بهترنمایشگاه در محرم سال آینده کمک شایانی کند.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته و در جریان هشتاد و دومین جلسه خود،  بررسی لایحه مجوز شهرداری برای هزینه‌کرد و برگزاری رویداد عطر سیب را در دستور کار قرار داده و تصویب کردند، بر این اساس شهرداری تهران می تواند تا سقف ۳۰  میلیارد تومان برای این نمایشگاه هزینه کند.

برای نمایشگاه عطر سیب در سال آینده باید برنامه ریزی دقیق تری انجام شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha