۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84841913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای هماهنگی تبلیغات به دنبال تبلیغ اهداف و آرمان‌های انقلاب است

سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این سازمان از زمان تاسیس تاکنون به دنبال تبلیغ اهداف و آرمان های انقلاب و ساماندهی حرکت های مردمی در عرصه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد هماهنگی و انسجام منطقی بین دستگاه‌های فرهنگی واجرایی، اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردها و ارزشهای انقلاب و اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی از دیگر اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این راستا با سیاستگذاری، برنامه ریزی مناسب و نظارت راهبردی در راستای گسترش کمی و کیفی مناسبت‌های ملی و مذهبی،سیاسی و انقلابی با حضور و مشارکت گسترده مردم گام برمی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) این شورا یکی از کهن‌ترین و باسابقه ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که همواره در صراط مستقیم حرکت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول سال های اخیر و به همت این شورا در استان کردستان شاهد رشد کمی و کیفی چشمگیری از حضور مردم در مناسبتهای ملی و مذهبی  بوده ایم، ابراز امیدواری کرد، با مردمی کردن مراسم‌ها، نوآوری همراه با تعامل سازنده با مسوولان در راستای جهاد تبیین،حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و بازتولید آرمانهای نظام مقدس اسلامی گام‌های موثرتری نسبت به گذشته برداریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره)بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha