۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84843020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ملی جودو در کیش اردو زد

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84843020
تیم ملی جودو در کیش اردو زد

کیش - ایرنا - تیم ملی جودو جمهوری اسلامی با حضور هفت عضو در جزیره کیش اردو زد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو مردان کشورمان برای حضور در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در جزیره کیش برپا شده است.

حمیدرضا پاپی در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمد صدیقی و وحید جدی هر ۲ در وزن در وزن ۷۳ کیلوگرم، مهدی فتحی پور در وزن ۸۱ کیلوگرم، محمد سعیدی و قاسم باغچقی هر ۲ در وزن وزن ۹۰ کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ملی پوشان حاضر در این اردو است.

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی و محسن ذکریا به عنوان مربی ، تیم ملی بزرگسالان را همراهی می کنند.

این مرحله اردو تا ۱۷ مرداد امسال یک روز قبل از اعزم تیم ملی به قونیه ترکیه ادامه خواهد داشت و تیم بامداد ۱۹ این ماه به محل برگزاری مسابقات اعزام می شود.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌.

اکنون ۴۴ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha