معاون استاندار: تنها راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن جهاد تبیین است

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: تنها راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن جهاد تبیین و تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر نجفی روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: امروزه تمرکز دشمن در حوزه فرهنگی است و تمام تلاش خود بکار گرفته که در این حوزه بتواند به کشور ضربه بزند.

وی افزود: دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید به نحوه احسن اجرا شود.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه امروز دشمن سعی دارد از طریق فرهنگی نفوذ کند، تاکید کرد: وظیفه ما در جامعه این است که سدی مستحکم در برابر نفوذ دشمن باشیم و این جز با رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف در درون دستگاه های اجرایی مسیر نخواهد بود. 

نجفی با تاکید بر اینکه ابتدا فریضه امر به معروف و نهی از منکر از درون سیستم اداری استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابع انجام گیرد، گفت: از طریق آموزش درست در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با حجاب و عفاف از اساتید مجرب دعوت به عمل آید و دوره ای با چهره های برتر علمی برای تشویق مردم به امر به معروف و نهی از منکر  بعنوان فریضه واجب برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این راستا ۶ جلسه ۱۵ روزه در طول سه ماه در استانداری، فرمانداریها و بخشداری ها تابع برگزار خواهد شد.

 به گزارش ایرنا، در پایان این نشست احکام اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام به اعضا اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha