بانک صنعت و معدن ۴۵ هزار میلیارد به طرحهای دانش‌بنیان کشور پرداخت کرد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: طرحهای دانش‌بنیان برای دریافت تسهیلات یکی از اولویت های بانک صنعت و معدن هستند که طی ۱۰ سال گذشته در مجموع ۴۵ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی خورسندیان روز چهارشنبه در بازدید از شرکت احیا درمان پیشرفته(سهامی خاص) مشهد واقع در پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی افزود: تسهیلات اعطا شده از سوی این بانک به شرکت‌های دانش بنیان در سراسر کشور طی سال گذشته تعداد ۴۴۰ فقره به مبلغ ۳۵ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: این تسهیلات به ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در کشور پرداخت شده است.
خورسندیان خاطر نشان کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری به ۸۹ شرکت دانش‌بنیان در استانهای مختلف کشور تعداد ۱۳۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰ هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه ۱۶ درصد رشد داشته است.

این مدیر ارشد بانکی اظهار داشت: آمار تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در استان خراسان رضوی طی سال گذشته شامل ۴۵ فقره به مبلغ ۳ هزار و ۴۶ میلیارد ریال و برای ۱۳ شرکت دانش بنیان بوده است. 

دکتر خورسندیان ادامه داد:  تعداد طرح های مورد پیگیری سفر ریاست جمهوری در خراسان رضوی، ۶ طرح است که به ۲ مورد از آنها تسهیلات پرداخت شده است.

بانک صنعت و معدن ۴۵ هزار میلیارد به طرحهای دانش‌بنیان کشور پرداخت کرد

 احمد بهفر مقدم مدیر عامل شرکت احیا درمان پیشرفته (سهامی خاص) نیز طی این بازدیدها گفت: این شرکت با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و تولید تجهیزات پزشکی، ونتیلاتور، دستگاه بیهوشی و دستگاه سی.تی.اسکن توانسته است برای ۲۲۲ نفر در بخش‌های تولیدی و اداری اشتغال ایجاد کند.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در نخستین روز از سفر ۲ روزه خود به مشهد و خراسان رضوی از طرح‌های شرکت لاستیک پولاد آروین ماشین‌سازی، شرکت احیا درمان پیشرفته، پارک علم و فناورری، شرکت سامان داروی هشتم، شرکت فرش زمرد طوس، عایق خودرو توس، پویا گستر خراسان و رینگ‌سازی مشهد بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha