خبرنگاران به ایجاد و تقویت امید و انگیزه در جامعه کمک کنند

کرمانشاه - ایرنا- مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید مظلوم، محمود صارمی و روز خبرنگار، گفت: ایجاد و تقویت امید و انگیزه در بین مردم در این برهه از زمان یکی از رسالت‌های خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

به گزارش ایرنا؛ «محمدهادی صحرایی» روز دوشنبه در پیامی فرارسیدن عاشورای حسینی که یادآور حماسه بی نظیر کربلائیان در دفاع از آرمان های الهیِ انسان و نماد مسؤولیت پذیری فعال است را به همه سوگواران حسینی به ویژه همکاران خبرنگار تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: تقارن معنادار عاشورای امام حسین که سلام خدا بر او، با روزخبرنگار و سالروز شهادت شهید مظلوم، محمود صارمی، مسؤولیت مهم جامعه رسانه ای را بیش از پیش عیان می کند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر که مبارزه عالمانه و بی پروا با بدی ها و نشانه روحیه اصلاح گری است، یکی از مهمترین نقاط مشترک خبرنگاران متعهد با عاشورائیان حماسه ساز است و چه رسالتی از این بالاتر و چه افتخاری برتر از این که ما نیز خود را در جرگه سپاه آخرالزمانی و نورانی سیدالشهداء بدانیم و اکنون با پیروی از یاران فداکار ایشان در راه دفاع از آرمان های جاودانه آزادگان قلم بلغزانیم و دوربین برداریم و امید بکاریم و هنر بیفشانیم.

صحرایی افزود: آنچه امروزه در عرصه داخلی بیش از پیش بر ما واجب می نماید، کمک کردن به دولت فعال و مردمی به عنوان منتقد دلسوز و پیشنهاد دهنده عالم، و ایجاد و تقویت امید و انگیزه در بین هم میهنان، و در عرصه خارجی دفاع از مردم مظلوم و خون آلود فلسطین و افغانستان و رسوا نمودن چهره استکبار جهانی است که بوی خون تازه مظلوم را در جهان پیچانده اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha