بیش از ۶۰میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی امسال در لرستان پرداخت شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۶۰میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی طی چهار ماهه امسال به ۸۷۶ نفر از جمله اعضای شرکت تعاونی ها در استان پرداخت شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان "علی جهانی" افزود: اولویت در کسب و کارهای خانگی حمایت از مشاغل پشتیبان است که با جمع آوری افراد توانمند، مجموعه ای پویا و فعال را ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا طی چهار ماهه سالجاری مبلغ ۴۷ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان تسهیلات به ۴۷۶ نفر شرکت های پشتیبان در مشاغل خانگی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در شرکت های پشتیبان فرصت های شغلی متعددی ایجاد می شود اظهار داشت: با پرداخت این مقدار تسهیلات به این شرکت ها زمینه ایجاد یک هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی امسال در استان فراهم شد.

جهانی افزود :در بحث مشاغل خانگی مستقل نیز از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰، امسال ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان تسهیلات توسط بانک های توسعه تعاون و  رفاه کارگران به ۴۰۰ نفر پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره اینکه متقاضیان برای ثبت نام حتما باید متناسب با مهارت و طرح خود در سامانه مشاغل خانگی، وارد شوند ، تاکید کرد : مشاغل این سامانه بیش از ۳۰۰ رسته شغلی است و متقاضیان می‌توانند در مرحله اول تقاضای خود را در سامانه مشاغل خانگی وزارتخانه به نشانی https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/ ثبت کنند و مراحل بعدی را با هماهنگی دستگاه اجرایی مرتبط انجام دهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha