۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶
کد خبر: 84852412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه هرمزگان دارد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه استان دارد و اقدامات خوبی نیز در همین راستا انجام شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی عصر شنبه پس از بازدید از صدا و سیمای خلیج فارس، در نشست با کارکنان و مدیران این مرکز اظهار داشت: در روزهای آینده اقدامات دولت برای توسعه استان را به صورت کامل در نشست با اصحاب رسانه تشریح خواهیم کرد تا مردم بیشتر در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان توانستیم مصوبات، تسهیلات و اعتبارات خوبی را برای هرمزگان کسب کنیم که بخشی از این مصوبات در هفته دولت به مردم استان تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان در ادامه با تبریک روز خبرنگار ، بیان داشت: خبرنگاران در پیشبرد امور، به عنوان یکی از ارکان اصلی دمکراسی می‌توانند نقش موثری ایفا و با تیزبینی و دقت خود مسائل را به مسئولان استان منتقل کنند.

دوستی رسانه ها و خبرنگاران را چشمان بیدار جامعه دانست و گفت: خبرنگاران توانایی این را دارند که با تحلیل، گزارش و اطلاع رسانی به ما کمک کنند تا مسائل استان را با شرایط بهتری به پیش ببریم.

استاندار هرمزگان نقش مهم صدا و سیما در مقابله با هجمه های دشمنان را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: صدا و سیما در یک جنگ نابرابر قرار گرفته که در طرف مقابلش انواع شبکه‌ها و رسانه‌ها وجود دارند که پشتیبانی مالی و فنی آنها توسط کشورهای مرتجع منطقه، آمریکا و انگلیس انجام می‌شود.

دوستی تصریح کرد: صدا و سیما در برابر این هجوم رسانه‌ای ایستاده و باید علاوه بر پدافند، آفند هم داشته باشد و در کنار دفاع باید به مواضع رسانه‌ای دشمنان حمله کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha