تفاهم‌نامه پوشش‌دهی تلویزیونی به ۲۵ منطقه بالای ۵۰ خانوار هرمزگان امضا شد

بندرعباس - ایرنا - تفاهم ۲ جانبه استانداری هرمزگان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برای پوشش‌دهی تلویزیونی به ۲۵ منطقه بالای ۵۰ خانوار این استان به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در نشست امضای این تفاهم نامه که با حضور علیرضا شریفی معاون فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: استان در حوزه پوشش تلویزیونی با برخی مشکلات از جمله پوشش دهی نامناسب و کیفیت پایین مواجه هستیم که با تفاهم نامه منعقد شده مقرر شد پوشش تلویزیونی برای ۲۵ نقطه بالای ۵۰ خانوار در مدت مشخص انجام شود.

مهدی دوستی بیان کرد: عمده این مناطق مربوط به کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد، بندرخمیر، بشاگرد و بندرعباس است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه صدا و سیما در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد، اظهار کرد: صدا و سیما در جهاد تبیین و جنگ تمام عیار که با رسانه‌های معاند آغاز کرده، نیاز به حمایت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارد که در این نبرد دست بالا داشته باشد.

دوستی ادامه داد: منابع صدا و سیما محدود بوده و نیاز است همه دستگاه‌ها در کنار صدا و سیما باشند و کمک کنند.

معاون فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: در حال حاضر در کشور پوشش تلویزیونی ۹۹.۸ درصدی وجود دارد اما برای حل مشکل میزان باقی مانده نیز عزم جدی داریم.

علیرضا شریفی افزود: ارزش تفاهم نامه امضا شده امروز ۳۰ میلیارد تومان است که تلاش می‌شود با همکاری استانداری هرمزگان این اعتبار تامین و مشکلات ۲۵ منطقه هرمزگان در حوزه آنتن دهی تلویزیونی برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha