بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد -ایرنا- برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی "در امتداد عاشورا" و نمایشگاه گروهی عکس "مرثیه حسینی " در مشهد و تبیین اهمیت شورای هماهنگی بین دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سفر مدیر کل امور استانهای این وزارت به مشهد مهمترین عناوین خبرهای کوتاه روز یکشنبه خراسان رضوی است.

مشهد- مسوول پاتوق عکس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه گروهی عکس "مرثیه حسینی " با موضوع فرهنگ و آئینهای عزاداری مردم در شهرها و روستاهای ایران در ماههای محرم وصفر، با آثاری از ۴۱ عکاس در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.

قدیر وقاری  افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از سه شنبه ۲۵ مردادماه تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱، به حوزه هنری خراسان رضوی واقع در خیابان هاشمیه بین هاشمیه ۲۰و۲۲، نگارخانه اشراق مراجعه کنند.

مشهد- مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی "در امتداد عاشورا" با عنوان "نقش تمدن سازی اربعین حسینی (ع)" در ایام محرم وصفر ۱۴۰۱ با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی؛ سپاه امام رضا (علیه السلام) روزنامه های قدس و روزنامه شهرآرا، بنیاد شهید منطقه مشهد، ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی در سطح کشور برگزار می‌ شود.
علی اکبر روحی گل خطمی افزود:منبع این مسابقه کتاب "در امتداد عاشورا، نقش تمدن سازی اربعین حسینی" است که موسسه شهید روحی در ۵۴ صفحه آن را تدوین کرده است.

او ۲۶ شهریور را آخرین مهلت شرکت در این  مسابقه اعلام و اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه و دریافت رایگان کتاب به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی  www.m-ketab.ir  و یا سایت سماک www.samakpl.ir و یا سایت حرم رضوی haramrazavi.ir مراجعه کنند.

مشهد- مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بهار امسال ۱۰۶ نشست شورای هماهنگی بین دستگاههای تابعه وزارتخانه در استانهای کشور برگزار شده که به طور میانگین هر نشست ۵.۳ مصوبه در پی داشته است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حبیب الله جلیلی در مشهد افزود: توجه و اهمیت بخشیدن به ظرفیتهای شورای هماهنگی مدیران در استانها مورد تاکید است و همفکری، هم رفتاری و در نهایت همدلی بین دستگاههای تابعه سبب همسویی و ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد و از طرفی بر تعاملات با ذینفعان، نخبگان و سایر مراجع استانی و ملی و انعکاس دستاوردهای وزارت تعاون  به آحاد جامعه تاثیرات موثری خواهد داشت.

وی اضافه کرد:  این شوراها با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت ها و توانمندی های وزارت در استانها، برای افزایش توان دولت در امر خدمت رسانی و افزایش توان دستگاه ها درحل و فصل مسائل و مشکلات در سطح استان ها از ۱۰ دستگاه تابعه وزارت تشکیل شده و طیف گسترده ای از برنامه ها، فعالیت ها و خدمات را در استان ها پوشش می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha