ماموران انتظامی هرمزگان ۸۳۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان، ۸۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک هفته گذشته در هرمزگان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا جعفری یکشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: بیشترین مواد مخدر کشف شده به ترتیب ۷۹۶ کیلوگرم تریاک، ۱۸ کیلو و ۳۵۲ گرم شیشه،۱۳ کیلو و ۱۲۹ گرم حشیش، ۱۰ کیلو و ۲۵۹ گرم هرویین و یک کیلو و ۲۱۲ گرم دیگر مواد است.

وی با بیان اینکه کشف این میزان مواد مخدر با اجرای ۳۹ طرح پاکسازی نقاط آلوده در هرمزگان انجام شده، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲۴ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: در همین مدت ۱۴ خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر نیز توسط ماموران انتظامی استان توقیف شده است.

جعفری ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با نیروی پلیس، گفت: نیروی انتظامی در بحث مقابله با پدیده قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران از هیچ کوششی دریغ نکرده و با مجرمان با جدیت و و اقتدار برابر قانون رفتار می کند و در این خصوص با هیچ فردی مماشات نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha