۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84853897
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بجنورد: مطالبه‌گری و انتقاد سازنده رسالت اصلی خبرنگاران است

بجنورد- ایرنا- فرماندار بجنورد با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران مطالبه‌گری و انتقاد سازنده برای رفع کم و کاستی‌ها در جامعه است گفت: ایرنا وظیفه خود را در این زمینه به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر باقرپور روز دوشنبه در بازدید از ایرنای خراسان شمالی اظهار داشت: انتقاد سازنده برای پیشرفت جامعه و شهر موثر خواهد بود، اما در این بین فضاسازی‌های به دور از واقعیت همراه با تخریب افراد و شخصیت‌ها به معنای انتقاد قلمداد نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری اصحاب رسانه به واکاوی نیاز دارد، افزود: مطالبه‌گری باید در راستای عدالت‌خواهی و منصفانه باشد تا خبرهای صحیح و به دور از ابهام دست مردم برسد.

فرماندار بجنورد جمع‌آوری اطلاعات و عناصر خبری از منابع موثق و پرهیز از تقطیع سخنان را لازمه اطلاع‌رسانی جامعه دانست و بیان کرد: در امر مهم اطلاع‌رسانی باید به خواسته‌ها و نیازهای افکار عمومی نیز پاسخ داده شود.

وی عنوان کرد: نقش رسانه به عنوان عنصر آگاه بخش و تاثیر گذار در جامعه بسیار برجسته است و رسانه ها باید در جهت امیدآفرینی به مردم و جامعه تلاش کنند و از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خودداری کند.

باقرپور امانت داری را ضرورت دیگر رسانه ها دانست افزود: خبرنگار در گفتار و نوشته ها باید صداقت و امانت را مد نظر داشته باشد و رسانه ها نباید در فضای ناپیدای مجازی گم شوند.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از این جمعیت در روستاها ساکن هستند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha