تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی به پروژه‌های راه‌سازی جهرم اختصاص یافت

شیراز-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و احداث جاده‌های این شهرستان اختصاص یافت.

محمدحسن شعبانی سه‌شنبه با اشاره به دیدار اخیر خود و نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل بانک مسکن کشور درباره برخی مسائل و مشکلات اعتباری که در تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدارها درباره‌ پروژه‌های عمرانی حوزه شهرستان جهرم بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد از ماده ۵۶ به مطالبات پیمانکاران، ایمن‌سازی جاده جهرم به شیراز، جهرم به لار و احداث پروژه زیرگذر فرودگاه جهرم اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه جاده‌های جهرم به لارستان، شیراز و جاده‌های روستایی این شهرستان در حال توسعه و بهسازی است، اظهار کرد: جاده چهار بانده جهرم –شیراز ۱۶۸ کیلومتر طول دارد که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی جهرم قرارد دارد.
وی همچنین ادامه داد: همچنین طی بازدیدهای میدانی اخیر با همراهی مسئولان راه و شهرسازی استان فارس، مسائل و نیازهای  حوزه راه بخش سیمکان و اتصال به شهرستان خفر و منطقه پشت کوه بخش مرکزی جهرم، بررسی شد و به زودی جاده‌ دسترسی بخش سیمکان به خفر احداث خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha