۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 84856415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده کردستان در خبرگان رهبری: شایسته‌سالاری در مناصب رعایت شود

سنندج- ایرنا- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شایسته سالاری و سپردن مناصب به کاردان رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا فاروق رستمی روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: طبق فرامین الهی وقتی کسی امانتی که به او سپرده شده تباه کند یا اگر کاری را به دست نا اهل بسپارد باید منتظر مجازات در قیامت باشد.

امام جمعه شهر سنندج تاکید کرد: داشتن دانش، آگاهی و تخصص در هر انتصاب ضرورت دارد.

وی کارگزاران را به مردمی بودن توصیه کرد و ادامه داد: آنها باید خدمت به مردم و دوری از تشریفات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: کشور دارای منابع خدادی، نیروهای انسانی با استعداد و با دانش و توانمند است و دانشمندان ما با علم و آگاهی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید به قدرت معیشت مردم استان افزود، یادآور شد: مسوولین با درک نیاز محرومین فداکاری خود را نشان دهند و بویژه در تامین مسکن مردم در مناطق محروم تلاش مضاعف کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور بدون امنیت، توسعه، پیشرفت و آبادانی ندارد بنابراین باید آن را در اولویت قرار دهیم گفت: امنیت سلامتی و امنیت معیشت مردم هم بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: نیروهای نظامی و امنیتی در حفظ امنیت کشور کوشا و به دنبال تعالی کشور هستند.

نماینده کردستان در خبرگان رهبری: شایسته‌سالاری در مناصب رعایت شود

فرماندار شهرستان سنندج هم در این شورا گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو شهیدی هستند که می‌توانند الگوی مدیران خدمتگذار مردم باشند.

حسن عسکری ضمن اشاره به اهداف برگزاری هفته دولت اظهار داشت: خنثی سازی هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن که به دنبال القای ناکارآمدی دولت هستند یکی از اهداف مهم این هفته است.

وی اضافه کرد: هفته دولت می‌تواند انسجام ملی، امید آفرینی و اعتماد بخشی به جامعه را افزایش داده و موجب تشریح خدمات دولت، حفظ آرامش روانی جامعه، ایجاد درک واقع بینانه برای مردم شود.

عسکری با تاکید بر اینکه پروژه‌ای که واقعا امکان بهره‌برداری دارد افتتاح شود افزود: نباید شاهد افتتاح پروژه‌ای باشیم که بعد از راه‌اندازی امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مسکن و اشتغال اولویت دولت بوده و در استان بیشتر مدنظر است افزود: هر دستگاهی که می‌تواند در حوزه ساخت مسکن نقش داشته باشد باید پای کار بیاید.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه در این چند ماه ۱۱۶ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۰ جذب شده است اظهار داشت: امسال مقدمات جذب ۱۷۴ میلیارد ریال یعنی ۷۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده را فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه ایجاد هزار و ۷۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده است یادآور شد: مدیران از اعتبارات ملی هم برای شهرستان جذب کنند.

عسکری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم ارباب رجوع مدنظر همه باشد ادامه داد: برخی از مدیران از حضور در میان مردم هراس دارند اما نباید به هیچ بهانه ای ارتباط با مردم را قطع کنند.

وی اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند چونکه هدف حل و باز کردن گره مشکلات مردم است.

عسکری یادآور شد: استفاده شخصی از خودروهای بیت‌المال به صورت معدود دیده شده که با آن برخورد می‌شود و هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودروی دولتی ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha