چند خبرکوتاه پلیسی ازخراسان شمالی

۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبر: 84856636
چند خبرکوتاه پلیسی ازخراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- اجرای ۱۵۰ طرح امنیت اجتماعی در اسفراین، واژگونی پژو ۲۰۶ در بجنورد و مجروحیت چهار نفر، دلال مواد مخدر صنعتی در چنگال پلیس و کشف فلزیاب غیرمجاز در شیروان از جمله اخبار کوتاه از حوزه نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری  ۱۵۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد که در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته  افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی را دربر داشته است.

سرهنگ محمد روهنا افزود: همچنین در این بازه زمانی کاهش ۵۴ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات در معابر درون‌شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده‌ایم و افزایش چشم‌گیری در تصادفات خسارتی و جرحی مربوط به موتورسیکلت‌سواران داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: همچنین کشفیات سرقت‌های به وقوع پیوسته نسبت به مدت مشابه در سطح شهرستان ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴۰۸ خودرو متخلف و ۲۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل که این رقم نسبت به سال گذشته نیز افزایش داشته است.

واژگونی پژو ۲۰۶ در بجنورد و مجروحیت چهار نفر

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محور "بجنورد- اسفراین" محدوده روستای مهنان بلافاصله گشت انتظامی و پلیس‌راه به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.
سرهنگ مسعود وحیدی با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: علت وقوع این واژگونی توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.
 

دلال مواد مخدر صنعتی در چنگال پلیس 

فرمانده انتظامی فاروج گفت: در پی فعالیت فردی به هویت معلوم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان فاروج، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 سرهنگ علیرضا پوربه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با تعامل و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر قوچان موفق شدند منزل فرد موردنظر را در شهرستان فاروج شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل شوند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری متهم در منزلش، خاطرنشان کرد: در بررسی از منزل متهم مقدار ۱۵۲ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین فشرده و مقدار ۷ گرم نیز شیشه کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

کشف فلزیاب غیرمجاز در شیروان 

فرمانده انتظامی شیروان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران انتظامی در بازرسی از یک‌منزل مسکونی در شهر لوجلی یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ مجید یگانه پور با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه فلزیاب توسط کارشناسان ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha