۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84856781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اراضی جدید الحاق شده به محدوده شهر زنجان، از آن تعاونی‌های مسکن نیست

زنجان - ایرنا - رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۶۰ هکتار اراضی پیرامون گرده داغ زنجان که به محدوده این شهر ضافه شده، جزو اموال دولتی است و افزایش محدوده شهر شامل اراضی هیچ‌کدام از شرکت های تعاونی مسکن نیست.

ابوذر جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مصوبه الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، تاکید کرد: واگذاری اراضی این محدوده جدید در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن خواهد بود.  

وی تصریح کرد: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به خصوص تعاونی‌های مسکن در محدوده ۱۶۰ هکتاری مذکور  زمینی در اختیار ندارند و شهروندان نباید به شایعه سازی در این خصوص توجه کنند.  

جعفری تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.

به گزارش ایرنا، استاندار زنجان هفته گذشته در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد که الحاق محدوده جدید به شهر زنجان نباید باعث سواستفاده افراد منفعت‌طلب شود

افشارچی با بیان اینکه برخی اوقات مجبور به الحاق محدوده جدید به شهر هستیم، گفت: در این زمینه باید به گونه ای عمل کنیم که موجب سواستفاده افراد سودجو نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha