۱۱ پروژه برق رسانی با ۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملایر افتتاح شد

همدان-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح ۱۱ پروژه برق رسانی با اعتبار ۱۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار با بیان اینکه حوزه برق شهرستان ملایر متشکل از ۲ امور مرکزی و نواحی با مجموع ۲۰۸ روستا و ۱۳۲ هزار و ۱۷۵ مشترک شهری و روستایی است، اظهار داشت: این پروژه ها شامل تامین نیروی برق صنایع، خانه کارگری و چاه‌های کشاورزی است.

وی افزود: طول شبکه‌های فشار متوسط شهرستان ملایر هزار و ۷۷۹ کیلومتر، طول شبکه فشار ضعیف آن هزار و ۱۲۷۹ کیلومتر و تعداد پست‌های تغذیه‌کننده این شهرستان سه هزار و ۸۲ دستگاه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شبکه فشار ضعیف شهرستان ملایر شامل ۶۱۴ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: در اولین سال از فعالیت دولت سیزدهم، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان پروژه‌های راهگشایی را در حوزه تامین انرژی و برق مصرفی اجرا کرده است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در بخش توسعه برق شهری ملایر نیز بیش از ۲.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با ۶ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است، اظهار داشت: در بخش اصلاح و بهینه شبکه‌ برق روستایی نیز بیش از هزار و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: توسعه چاه‌های کشاورزی و صنایع با نصب ۲۷ دستگاه ترانسفورماتور و احداث بیش از پنج کیلومتر شبکه هوایی با مبلغ ۵۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های برق رسانی شهرستان ملایر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در راستای کنترل بار و پایداری مستمر برق شبکه‌ای نیز ۶ دستگاه کلید هوشمند از نوع سکسیونرهای RTUدار با هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان نصب شده است.

سهرابی بیدار افزود: مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق ملایر نیز برای پایداری بار منطقه جنوب استان همدان و کنترل بار این منطقه با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی شده است.

استان همدان بیش از ۶۸۰ هزار مشترک برق دارد.

شرکت توزیع نیروی برق استان در مجموع ۴۱۲ پرسنل رسمی، ۴۷۱ پرسنل تامین نیروی شرکتی و ۱۴۷ پرسنل حجمی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha