۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84858033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت هفته دولت آغاز می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مینودشت درشرق استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی سازمان تامین اجتماعی همزمان با هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه خدماتی - درمانی با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۱۱۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

محمدتقی قزل‌سفلی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با ساخت و بهره‌برداری این درمانگاه تخصصی، شاخص دسترسی اهالی شهرستان ۸۰ هزار نفری مینودشت به خدمات درمانی افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

وی با تبریک در پیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: طی این هفته در مجموع ۱۳۳ پروزه عمرانی و خدماتی و اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: از مجموع پروژه‌های هفته دولت امسال مینودشت ۷۴ پروژه عمرانی و خدماتی ( ۵۸ پروژه افتتاحی و ۱۶ طرح کلنگ زنی) است که برای عملیات اجرایی آن‌ها هزار و ۸۶۱ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال هزینه شده یا خواهد شد.

به گفته وی، افتتاح مدرسه نیکان با اعتبار تقریبی ۹۴ میلیارد ریال، بهره‌برداری از چمن مصنوعی با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، افتتاح بهسازی و آسفالت قطعه دوم جاده "قلعه قافه - وامنان" با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و پروژه سیم به کابل شهر دوزین با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب آشامیدنی شهرک عبدالهی با اعتبار تقریبی ۳۴ میلیارد ریال و آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی با ۱۱۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی مینودشت در هفته دولت است.

ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت هفته دولت آغاز می‌شود
محمدتقی قزل سفلی فرماندار مینودشت

فرماندار مینودشت همچنین گفت: در هفته دولت امسال ۵۹ طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا ( ۵۷ طرح افتتاحی و ۲ پروژه کلنگ زنی) با اعتبار ۶۵۹ میلیارد  ریال و اشتغالزایی برای ۱۳۲ نفر در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: تولید و پرورش گیاهان گوشتی با اعتبار ۱۳۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر، واحد تولیدی محصولات پلاستیکی با اعتبار تقریبی ۹۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹ نفر، واحد تولید فراورده‌های چوبی با اعتبار ۲۳۴.۵ میلیارد ریال و ایجاد ۱۵ فرصت شغلی و بازارچه صنایع دستی با اعتبار هفت میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر از مهمترین پروژه‌های اقتصادی و تولیدی مینودشت در هفته دولت است.

به گفته وی، مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت مینودشت در یکی از ایام این هفته و باحضور مدیران استانی و این شهرستان برگزار خواهد شد.

شهرستان مینودشت حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha