۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84858154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی سازنده تنیس روی میز: عملکرد تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی رضایت بخش است

همدان- ایرنا- مربی سازنده ورزش تنیس روی میز گفت: عملکرد تیم‌های ملی آقایان و بانوان در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی رضایت بخش است به خصوص که در بخش بانوان شاهد درخشش تیم و ثبت کارنامه قابل قبولی بودیم.

زهره ابوطالبیان از مربیان سابق تیم ملی هوپس روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر ۲ تیم بانوان و آقایان کشورمان عملکرد قابل قبولی دراین مسابقات داشتند و در بخش تیمی هم که قهرمان رقابت ها شدند.

وی افزود: کسب عنوان قهرمانی در شرایطی رقم خورد که کشورهای قدرتمندی از جمله ازبکستان، قزاقستان و ترکیه دراین رقابت ها حضور داشتند و در نهایت موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

ابوطالبیان در خصوص عملکرد شیما صفایی ملی پوش همدانی حاضر در این مسابقات نیز گفت: عملکرد صفایی در این رقابت ها قابل توجه بود و اطمینان دارم وی و سایر ملی پوشان در صورت حضور بیشتر در تورنمنت‌های مهم بین المللی، جایگاه و توان خود را ارتقا خواهند داد.

دیدار نهایی بخش تیمی تنیس روی میز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی جمعه گذشته در قونیه و بین تیم های ایران و ترکیه برگزار شد که تیم ملی کشورمان با شکست حریف خود به مقام قهرمانی رسید.

ترکیه میزبان این مسابقات دوم شد و تیم‌های ازبکستان و مالدیو به مدال برنز مشترک دست یافتند.

‌زهره ابوطالبیان از مربیان سابق تیم ملی هوپس و همچنین مربی قهرمانانی همچون شیما صفایی و ستایش ایلوخانی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha