۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84858384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش عمده اردوگاه های بازپروری معتادان در البرز فعال شده اند

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد: بخش عمده اردوگاه های بازپروری معتادان در این استان فعال شده و یک هزارو ۴۰۰ معتاد طی ماه های اخیر در این استان جمع آوری و ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی البرز افزود: درصدد هستیم که طی برنامه ویژه ای ساماندهی معتادان را از جمع آوری تا بازگشت به آغوش خانواده و جامعه اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: باید طی طرح ویژه ای نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان اقدام شود چراکه شرایط موجود، زیبنده استان البرز نیست.
عبداللهی افزود: متکدیان و به ویژه کودکان کار باید شناسایی شوند و به نهادهای مربوطه برای حمایت و ساماندهی معرفی شوند.

استاندار البرز یادآورشد: در راستای سفر رییس جمهور به استان، مجوز  ساخت یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جنرال در استان دریافت شده که به زودی جانمایی و اجرایی می شود.

عبداللهی بیان داشت:در نظر داریم با پیگیری‌های ویژه و رفع موانع پروژه های بیمارستانی استان البرز، تا پایان سال یک هزار تخت بیمارستانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی افزود: مجموعه درخواست ها و مطالبات مردم در میز خدمت چهارشنبه های جهادی باید در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
استاندار البرز ادامه داد: قرارگاه اجتماعی انگیزه و اهتمام بیشتری را در مدیران ایجاد کرده تا با کار جهادی در اسرع وقت به حل مشکلات مردم بویژه در محله های کم برخوردار استان بپردازند.
عبداللهی گفت: بر این اساس تاکنون به طور مثال طی تعامل ویژه مدیران مربوطه بعد از ۲ دهه انتظار، جاده قزلحصار کرج  تعریض و ایمن سازی شد.
وی افزود: همچنین مشکل دیرینه آب شرب محله سهرابیه حل شد، بسیاری از مطالبات مردم در خصوص روشنایی معابر رسیدگی شد.
استاندار البرز بیان داشت: کمیته های تخصصی ذیل قرارگاه اجتماعی با اهداف مشخص تشکیل شده اند که باید هر هفته از اقدامات و برنامه های خود در ۶۶ محله هدف، گزارش دهند.
وی افزود: اکنون با توجه به هدف تعیین شده در راستای ساخت ۱۰۰ مدرسه، ۶۴ مدرسه جانمایی شده اند که انتظار می رود مسوولان مربوطه برای این امر با جدیت بیشتری اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha