۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84858636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه های معاند مشکلات ایران را با بزرگنمایی در دنیا منتشر می کنند

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با بیان اینکه تحولات شکننده رژیم صهیونیستی و رسانه های همسوی این رژیم در سطح دنیا سانسور می شود، گفت: اما همین رسانه ها کوچکترین حادثه ای در کشور ایران را با بزرگنمایی منتشر می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها و صاحبان قلم باید در نگارش مطالب و رویدادها حساسیت زیادی داشته باشند تا فرصت هرگونه سواستفاده رسانه های معاند ایجاد نشود. 

وی افزود: باید نوع پرداختن رسانه های داخل به موضوعات و رویدادها با نوع نگاه و قلم دشمنان متفاوت باشد چرا که معاندان همه موارد منتشره در رسانه های داخلی را رصد و با بزرگنمایی و سیاه نمایی در سطح دنیا منتشر می کنند.

شاکرمی تاکید کرد: فهم دقیق و اشراف به مسائل از شاخصه های اصلی رسانه هاست و باید خبرنگاران با ظرافت و دقت پیرامون موضوعات و حوادث رخ داده در کشور قلم فرسایی کنند.

وی در ادامه به رویداد مهم اربعین اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون ایلام در موقعیت راهبردی قرار دارد و همه نگاه ها به این استان است و باید نگاه ها به سمت استان ایلام باشد و رسانه ها با انتشار مطالب خود، برای جلب امکانات و اعتبارات بیشتر در استان تلاش کنند.
 
فرمانده سپاه  امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: ایلام پایتخت خادمان اربعین حسینی و مرز مهران به واسطه موقعیت راهبردی خود، گرانیگاه و نقطه ثقل اربعین در کشور است و استان باید در فضای اربعین قرار بگیرد و استان های معین نیز حضور خود در را در آستانه اربعین پررنگ تر کنند.

وی در مورد جایگاه رسانه های استان نیز ادامه داد: ایلام دارای رسانه های فرهیخته ای است و خبرنگاران باید در مطالب خود شخصیت و صداقت حرفه ای خبری را مد نظر داشته باشند و در انتقادهای خود آبروی افراد مورد نقد را تخریب نکنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم گفت: رسانه های استان زبان گویای خدمات نظام و دولت هستند و خبرنگاران نباید با مطالب منتشره خود موجب ترویج فضای یاس و ناامیدی نباشند.

علی هوشمند یادآور شد: تعامل بیشتر دستگاه ها با رسانه ها برای ارائه عملکرد دولت ضروری است و رویکرد مدیران و دستگاه ها باید حمایت از رسانه ها و خبرنگاران باشد.

هوشمند از استاندار ایلام خواستار تعامل مدیران دستگاه ها با رسانه ها شد و تاکید کرد: رسانه ها نیز باید در نقد خود نگاه مطالبه گرانه حرفه ای قلم فرسایی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha