۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84859050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطار فرهنگی کشور به سمت حاکمیت تفکر انقلابی در حال حرکت است

گرگان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انزوای جریان انقلابی در بخش فرهنگی کشور در سال‌های گذشته گفت: با حمایت دولت سیزدهم، قطار فرهنگی کشور به سمت حاکمیت تفکر انقلابی در تحولات فرهنگی در حال حرکت است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در جمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار داشت: در یک سال گذشته افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت برای پروژه‌های فرهنگی کشور هزینه شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: پس از گذشت حدود یک سال از فعالیت دولت سیزدهم با افتخار تمام می توانیم برای مردم کارنامه ارائه کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تشکیل ستاد فرهنگی دولت، راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی در بخش فرهنگ و هنر، گسترش و بسط آموزش‌های فرهنگی هنری رایگان و تلاش برای برپایی جشنواره‌های فرهنگی از جمله اقدامات دولت سیزدهم یک سال اخیر است.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست جمهور تمام طرح‌های مصوب هیات دولت پیوست فرهنگی دارد که این موضوع در دولت‌های اخیر کم‌سابقه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام انرژی و اهتمام دشمن بر این موضوع متمرکز است که انقلاب اسلامی ایران را در دستیابی به آمال و دستاوردهای خود ناکام جلوه دهد.

اسماعیلی ادامه داد: دشمنان می خواهند کاستی و مشکلات ایران را بزرگ جلوه دهند اما در برابر این ابزار دشمن مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت:  باید اتفاقات و حوادث پیش‌روی نظام برای مردم معرفی و از سوی دیگر تلاش کارگزاران جمهوری اسلامی برای خنثی و کم اثر کردن توطئه دشمن برای مردم بازگو شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تحولات اساسی در حوزه دیپلماسی کشور اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای بیانگر گوشه‌ای از تلاش و اراده دولت است که تعاملات منطقه ای ایران با سایر کشورها افزایش محسوس و ۲ برابری یافته است .

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز جمعه وارد گلستان شد.

بازدید از مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند و حضور در آیین گرامیداشت روز خبرنگار از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه‌ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha