۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84860578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان تسهیلات بانکی را اخذ کردند

زنجان - ایرنا - رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: تاکنون ۲۸ پروژه نهضت ملی مسکن در این استان تسهیلات بانکی را اخذ کرده اند و بر این اساس زنجان جزو استان‌های برتر از حیث اجرای پروژه های این نهضت در کشور است.

بهزاد کردلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه در قانون جهش مسکن، ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال در کشور تعیین و ابلاغ شده است، افزود: سهم ابلاغی برای ساخت مسکن از محل طرح نهضت ملی مسکن برای استان زنجان بیش از ۷۰ هزار واحد طی چهار سال تعیین شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۴۸ هزار واحد سهم بخش شهری در استان است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ هزار واحد از این تعداد، سهم بخش روستایی است که در این میان سالانه پنج هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن استان ساخته خواهد شد.

کردلو تاکید کرد: ۱۲ هزار واحد مسکونی نیز برای بخش خود مالکی و ۹ هزار واحد مسکونی بخش بافت فرسوده اختصاص داده شده است.

۴۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در دست اجرا است

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۰ پروژه در دست اجرا است، گفت: بیشتر این پروژه ها در مناطق شرق و غرب زنجان در دست اجرا است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون ۲۱ پروژه در شهر زنجان موفق به انعقاد مشارکت مدنی با بانک شده اند، تصریح کرد: میزان این تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی است.

کردلو با بیان اینکه تسهیلات براساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تخصیص می‌یابد، متذکر شد: تسهیلات در چهار مرحله به پروژه‌ها تزریق می‌شود، در مرحله فونداسیون ۱۰ درصد، اتمام سازه ۴۰ درصد، اتمام سفت کاری ۲۵ درصد و اتمام نازک کاری هم ۲۵ درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha