۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84860646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استارتاپ‌ها ۷۰ تن کالای اساسی را در قزوین توزیع کردند

قزوین-ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: استارتاپ ها طی یکسال گذشته ۷۰ تن انواع کالای اساسی را در استان توزیع کردند.

رضا افلاطونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تسهیل در دسترسی مردم به کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی، طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در قزوین با نرخ مصوب دولتی از سال گذشته کلید خورد.

این مسوول گفت: در این راستا از استارتاپ ها و کسب و کارهای خلاقانه مبتنی بر فناوری روز دعوت کردیم تا از ظرفیت آنها برای توزیع هوشمند کالاهای اساسی استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: از طریق این استارتاپ ها انواع کالاهای اساسی با نرخ تنظیم بازار از جمله مرغ و تخم مرغ پس از ثبت تقاضا از سوی مشتریان به درب منازل آنها ارسال شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: توزیع هوشمند کالاهای اساسی ضمن تسهیل در دسترسی شهروندان به مایحتاج عمومی، باعث کاهش ترافیک و معضلاتی همچون آلودگی هوا نیز می شود که در کنار آن، توزیع به وفور و مستقیم کالاهای اساسی از طریق مراکز عرضه نیز صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده ذخایر مطمئنی از انواع کالاهای اساسی در استان قزوین وجود دارد و هیچ کمبودی در بازار نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha