۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبر: 84860793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیاری از اماکن ورزشی شهرداری تهران تعطیل است

۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبر: 84860793
بسیاری از اماکن ورزشی شهرداری تهران تعطیل است

تهران - ایرنا - عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری بیش از ۴۵۰ مجموعه ورزشی و ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی دارد اما تعداد بسیاری از آنها تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زهرا شمس احسان روز یکشنبه در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکری اظهار داشت: افزود: این اماکن ورزشی برای شهرداری ظرفیت خوبی برای اجرای طرح توسعه ورزش در تهران است اما به دلیل نبود برنامه‌ای جامع هریک از مناطق مجموعه‌های ورزشی را به نهادی واگذار کرده و باید نظام جامع بهره برداری را مدنظر قرار دهد.

این عضو شورای شهر با اشاره به پارک آبی آزادگان نیز گفت: این پارک در سال ۷۷ خدمات را برای هزاران نفر ایجاد می‌کرد و در سال ۹۴ این مجموعه تعطیل شد و نتیجه‌ای در زمینه سرمایه گذاری نداشته و برای احیای چنین مجموعه‌هایی از شهردار تهران درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر نظام جامع بهره برداری را تدوین کند.

بسیاری از اماکن ورزشی شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش ایرنا، ششم مرداد سال جاری نیز علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر الزام شهرداری تهران به راه اندازی پارک آبی آزادگان تاکید کرد و گفت: دو مجموعه تفریحی_ ورزشی بانوان نیز در سه ماه آینده دوباره بازگشایی می شود.

وی از مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی پارک آبی آزادگان که چند سال متروکه مانده بود و اکنون در دسترس عموم قرار ندارد، بازدید کرد و گفت: مجموعه پارک آبی آزادگان از جمله مجموعه‌هایی است که در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار دارد. می توان این پارک آبی را از نخستین مجموعه های ورزشی دانست که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

نادعلی افزود:  این مجموعه ورزشی-تفریحی سالهاست که استفاده نشده است که سازمان ورزش شهرداری تهران در تلاش است دوباره این مجموعه را احیا کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت مجموعه ورزشی-تفریحی پارک آبی آزادگان را احیا کرد؛ لذا امیدواریم با حل موانع حقوقی، بار دیگر این مجموعه فعالیت خود را آغاز کند.

نادعلی با اشاره به علت تعطیلی مجموعه پارک آبی آزادگان گفت: فرسودگی تاسیسات این مجموعه یکی از دلایل تعطیلی پارک آبی آزادگان است که قابلیت رسیدگی دارد و با طراحی جدید می‌تواند آغاز به کار کند.

وی ادامه داد:  در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این توقع را از سازمان ورزش شهرداری تهران داریم که هرچه سریعتر نسبت به آغاز فعالیت این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهد.

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: تلاش کردیم با همکاری بخش‌های مختلف تا ابتدای تابستان، این مجموعه فعالیت خود را دوباره آغاز کند اما متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی، فعالیت این مجموعه به زودی از سر گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha