۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84861068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌ریزی ورزش سالمندان در اردستان ضروری است

کاشان - ایرنا - معاون پشتیبانی و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشارهبه اثرگذاری ورزش در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: سالمندی در این شهرستان به شدت رو به افزایش و برنامه‌ریزی ویژه برای این قشر بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی اعراب روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان اردستان افزود: جامعه به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و جوانان به عنوان تضمین‌کننده سلامتی نیاز دارد.

وی با یادآوری اهمیت موضوع جمعیت اظهار داشت: این مهم در گذشته مورد غفلت قرار گرفته و باید تلاش شود تا در آینده کشور دچار مشکل امنیتی و کمبود نیروی کار جوان نشود.

اعراب با اشاره به اینکه محدودیت‌ها در حوزه ورزش و جوانان زیاد است، افزود: باید جهادی کار کرد و با برنامه‌ریزی ابعاد ورزش را درست تدوین و قیمت‌گذاری مناسب صورت گیرد تا بتوان اعتبار لازم را دریافت کرد.

وی، رویکرد اداره کل ورزش و جوانان اصفهان را برنامه محور اعلام و افزود: حسابداری تعهدی و بودجه‌ریزی عملیاتی از برنامه‌های این مجموعه است که با استفاده از ظرفیت فرمانداری باید برای تعیین بودجه شهرستان به استان ارسال شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا در خصوص سرانه ورزشی و رتبه شهرستان در استان گفت: سرانه ورزش شهرستان یک و ۵۳ صدم است که از سرانه اصفهان که ۲۹ صدم است بیشترمی باشد و در مورد رتبه شهرستان آمار دقیقی نداریم.

سرپرست فرمانداری اردستان نیز اظهار داشت: امروز موضوع ورزش و جوانان جزو مهمترین دغدغه مدیریت شهرستان است و در توزیع اعتبارات تملک دارایی نگاه ویژه ای به آن شده است.

سیدمحمدهادی احمدی طبا زواره با بیان اینکه نیمی از مدیران اردستان خسته هستند، افزود: در حوزه ورزش و جوانان طی ۱۰۰ روز گذشته برنامه‌های خوبی برای شاداب‌سازی جوانان صورت گرفته و اداره ورزش و جوانان تلاش زیادی داشته که تقدیر می‌شود.

وی، بحث تغییر مدیران را اتفاق خوبی اعلام و تصریح کرد: یک مدیر اگر خیلی ایده‌پرداز باشد در مدت چهار سال می‌تواند ایده جدید ارایه و دچار روزمرگی نشود و بعد از آن کارایی لازم را نخواهد داشت و باید تعویض شود.

سرپرست فرمانداری اردستان به تاسیس هیات اندیشه‌ورزان جوان در این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به شایستگی و تجربه رییس پیشین اداره ورزش و جوانان، وی به عنوان دبیر این هیات منصوب و از خدماتش استفاده خواهد شد.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه سن برخی از مسوولان ۳۹ هیات ورزشی اردستان زیاد است، گفت: باید از این افراد به عنوان مشاور استفاده و افراد جوان جایگزین شوند تا تحرک و پویایی ایجاد و ورزش قهرمانی تقویت شود.

سرپرست فرمانداری اردستان درباره زمان راه اندازی استخر شنای این شهرستان تصریح کرد: این استخر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

در این آیین از خدمات سه ساله عباس روحانی تقدیر و بشیر حمیدی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان معارفه شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha