زیرسازی و روکش آسفالت معابر خاکی ۱۰ منطقه شهر قشم به پایان رسید

قشم - ایرنا - شهردار قشم اعلام کرد: پروژه زیرسازی آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت ۱۰ منطقه از معابر شهر قشم از سوی واحد فنی و عمرانی این شهرداری با پیشرفت ۱۰۰ درصدی به پایان رسید.

میرداد میردادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح عمرانی ۱۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع از معابر محله های آرامستان زیرانگی، امام حسن به چاه تنگو، مسجد توحید، کوچه سلمان سه، کوچه راهنمایی یک، سایت سمن (روبروی اداره ثبت اسناد و پشت دادگستری)، انتهای کوچه شبنم پنج در شهرک سام و زال، خیابان دانش در شهرک بوستان، کوچه نرگس سه در شهرک نریمان و کوچه سنبل ۲ در شهرک نریمان با انجام عملیات فنی و عمرانی زیرسازی و روکش آسفالت شده است.

شهردار قشم روز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱) از اجرای ۱۲ طرح فنی و عمرانی توسط این شهرداری در سال جاری با اعتباری افزون بر ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داده بود.

طرح زیرسازی آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت ۱۰ نقطه از معابر شهر قشم یکی از آن ۱۲ طرح فنی و عمرانی است که امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱) به پایان رسید و ۱۱ طرح فنی و عمرانی دیگر از سوی شهرداری نگین خلیج فارس برای زیبایی و آبادانی سرزمین آب و آفتاب در حال اجرا و انجام است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha