سرمایه‌گذاران خراسان جنوبی از وجود زیرساخت‌ها مطمئن شوند

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاران قبل از هرگونه اقدام، از وجود زیرساخت‌ها اطمینان حاصل کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در چهارمین نشست قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌های استان اضافه کرد: نبود زیرساخت‌های لازم، مسایل و مشکلات فراوانی را برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی به همراه دارد.

وی رعایت حرایم و اخذ استعلامات را امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر خواند و گفت: مسئولیت نظارت بر این موضوع با دستگاه متولی و پاسخ‌دهنده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بدون اخذ استعلامات و نظریه موافقت دستگاه‌های مربوطه، کسی اجازه ندارد نسبت به ادامه عملیات ساخت و ساز اقدام کند.

وی متذکر شد: این موضوع چون از حساسیت بالایی برخوردار است، مدیران باید به آن اهتمام و توجه ویژه داشته باشند. 

مدیرکل دفتر امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی هم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، بر همکاری و همراهی مدیران با سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

در این نشست پنج موضوع تامین انشعاب برق یک واحد گلخانه، واگذاری کنتور آب یک واحد مرغداری، رفع موانع واحد تولیدی محصولات بتنی و مصالح دانه‌بندی شده، تامین آب یک واحد مرغداری گوشتی و تامین زیرساخت‌های یک واحد مجتمع بین راهی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha