۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84862552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زائران اربعین استان های مبدا دز یادآور کرونا تزریق کنند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ایلام، گفت: برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان، لازم است زائران اربعین استان های مبدا دز یادآور کرونا را تزریق کنند و این موضوع در ستاد ملی کرونا مطرح، تصویب و ابلاغ شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباسی روز دوشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت: ذخیره سازی دارو و سرم در مهران باید در دستور کار قرار گیرد و لازم است این موضوع در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

وی ادامه داد: باید ظرفیت بالگردی و آمبولانس های هوایی استان افزایش یابد، چراکه در حال حاضر برای اربعین تنها هلال احمر دو بالگرد دارد که این تعداد برای انبوه جمعیت در اربعین جوابگو نیست.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان تاکید کرد: ظرفیت بالگردی و آمبولانس برای اربعین در ایلام افزایش یابد تا بتوانیم در مواقع حوادث خدمات شایسته ای به زوار ارائه کنیم.

عباسی یادآور شد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مهران، نیاز است در ستاد ملی کرونا، اعتبارات لازم برای ارتقا مرکز خدمات سلامت مهران و تجهیز بیمارستان رازی شهر ایلام اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه وضعیت اربعین در ایلام با سایر استان ها متفاوت است، گفت: نیاز است ستاد ملی کرونا به ایلام توجه ویژه داشته باشد.

وی درخصوص آماده سازی، تجهیزات و زیرساخت ها برای مراسم اربعین نیز افزود: بیش از ۹ ماه است که ستاد کرونا استان جلسات متعددی در این خصوص مطرح کرده و تمهیداتی بسیار خوبی نیز اندیشیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha