تصویب قوانین حمایتی در حوزه زنان از سوی مجلس ضروری است

ساری - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بر لزوم تصویب قوانین حمایتی در حوزه زنان توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سمیه قاسمی طوسی دوشنبه در جلسه هم اندیشی دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی که با حضور معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در محل استانداری مازندران برگزار شد، افزود: تصویب قوانین حمایتی در حوزه زنان بابد مورد توجه نمایندگان مرد در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا پس از طرح در صحن مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی اظهار داشت: در تدوین قوانین در حوزه کودکان اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال حاضر این قوانین به تصویب رسیده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در اولویت‌ های کاری استانداری و بهزیستی مازندران دانست و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دفتر امور زنان و خانواده استانداری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاهی بخشی تلاش می شود تا از آسیب کاسته شود.

قاسمی طوسی حوزه زنان را بسیار گسترده دانست و ادامه داد: در سفر معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعتبارات خوبی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است که امید است امسال محقق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha